Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNowacki, Marek
dc.date.accessioned2016-02-06T23:03:48Z
dc.date.available2016-02-06T23:03:48Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationNowacki, M. (2007). Korzyści wynoszone przez osoby zwiedzające atrakcje turystyczne. Segmentacja rynku. Folia Turistica, 18, 89-108.
dc.identifier.issn0867-3888
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8791
dc.description.abstractW pracy zaprezentowano próbę wykonania segmentacji rynku osób zwiedzających atrakcje turystyczne Wielkopolski i Kujaw. Jako kryterium segmentacji zastosowano korzyści wynoszone przez zwiedzających atrakcje. Badania przeprowadzono w pięciu wiodących tego typu obiektach wśród 1970 osób. W wyniku analizy metodą k-średnich uzyskano sześć segmentów, które scharakteryzowano za pomocą cech społeczno-demograficznych i cech grupy, w jakich zwiedzano obiekty.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherAkademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie (Wydział Turystyki i Rekreacji)
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectzwiedzaniepl_PL
dc.subjectatrakcje turystycznepl_PL
dc.subjectkorzyścipl_PL
dc.titleKorzyści wynoszone przez osoby zwiedzające atrakcje turystyczne. Segmentacja rynkupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Bankowa w Poznaniupl_PL
dc.description.epersonMarek Nowacki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska