Show simple item record

dc.contributor.authorNowacki, Marek
dc.date.accessioned2016-02-06T23:03:48Z
dc.date.available2016-02-06T23:03:48Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8791
dc.description.abstractW pracy zaprezentowano próbę wykonania segmentacji rynku osób zwiedzających atrakcje turystyczne Wielkopolski i Kujaw. Jako kryterium segmentacji zastosowano korzyści wynoszone przez zwiedzających atrakcje. Badania przeprowadzono w pięciu wiodących tego typu obiektach wśród 1970 osób. W wyniku analizy metodą k-średnich uzyskano sześć segmentów, które scharakteryzowano za pomocą cech społeczno-demograficznych i cech grupy, w jakich zwiedzano obiekty.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectzwiedzaniepl_PL
dc.subjectatrakcje turystycznepl_PL
dc.subjectkorzyścipl_PL
dc.titleKorzyści wynoszone przez osoby zwiedzające atrakcje turystyczne. Segmentacja rynkupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Bankowa w Poznaniupl_PL
dc.description.epersonMarek Nowacki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska