Show simple item record

dc.contributor.authorIwasiński, Łukasz
dc.date.accessioned2016-02-10T09:11:53Z
dc.date.available2016-02-10T09:11:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8800
dc.description.abstractArtykuł analizuje turystykę jako obszar ostentacyjnej, statusowej konsumpcji. Współcześnie funkcję dystynktywną pełnią coraz częściej zgromadzone wrażenia, emocje, doświadczenia, a niekoniecznie dobra materialne. Stąd silne, a przede wszystkim niebanalne doznania stają się przedmiotem dążeń konsumentów, z ich konsumpcją wiąże się wysoki status. Jeden z najważniejszych dziś rynków doświadczeń to turystyka. Staje się ona skarbnicą unikatowych przeżyć pozwalających się wyróżnić, a więc stanowiących źródło społecznej dystynkcji. Szczególnie pożądane przez wielu turystów jest doświadczenie autentyczności. Funkcja statusowa turystyki realizowana jest dzięki coraz doskonalszym narzędziom rejestracji doświadczeń i wirtualnym forom umożliwiającym ich prezentacjępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectstatuspl_PL
dc.subjectkonsumpcja na pokazpl_PL
dc.subjectautentycznośćpl_PL
dc.subjectpostturystykapl_PL
dc.subjectturystykapl_PL
dc.titleTurystyka jako rynek doświadczeńpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Warszawskipl_PL
dc.description.epersonŁukasz Iwasiński
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska