Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNowacki, Marek
dc.date.accessioned2016-02-11T19:17:03Z
dc.date.available2016-02-11T19:17:03Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationNowacki, M. (2002). Ocena jakości produktu atrakcji turystycznej z wykorzystaniem metody SERVQUAL. Turyzm, no. 12(1) ss. 55-73pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8808
dc.description.abstractPraca prezentuje próbę zastosowania metody oceny jakości usług SERVQUAL w ocenie atrakcji turystycznej. Ocenie poddano zespół pałacowo-parkowy w Rogalinie – oddział Muzeum Narodowego w Poznaniu. Badania kwestionariuszowe przeprowadzono wśród 102 osób zwiedzających atrakcję. Wyodrębniono czynniki istotne dla zadowolenia zwiedzających. Za pomocą graficznej analizy oczekiwania – percepcja zidentyfikowano silne i słabe punkty atrakcji.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectocenapl_PL
dc.subjectSERVQUALpl_PL
dc.subjectjakośćpl_PL
dc.subjectatrakcje turystycznepl_PL
dc.titleOcena jakości produktu atrakcji turystycznej z wykorzystaniem metody SERVQUALpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Bankowa w Poznaniupl_PL
dc.description.epersonMarek Nowacki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska