Analiza bibliometryczna jako narzędzie badania efektywności nauczycieli akademickich na przykładzie Uniwersytetu Rzeszowskiego
dc.contributor.author | Grygiel, Paweł | |
dc.contributor.author | Rębisz, Sławomir | |
dc.contributor.author | Humenny, Grzegorz | |
dc.date.accessioned | 2016-02-11T19:22:04Z | |
dc.date.available | 2016-02-11T19:22:04Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Grygiel, P., Rębisz, S., & Humenny, G. (2010). Analiza bibliometryczna jako narzędzie badania efektywności nauczycieli akademickich. Przykład Uniwersytetu Rzeszowskiego. W B. Jałocha & G. Prawelska-Skrzypek (Red.), Współczesne zmiany w szkolnictwie wyższym oraz w modelach kariery akademickiej (ss. 65–84). Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-233-3028-8 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/8809 | |
dc.description.abstract | Celem niniejszego artykułu było określenie efektywności naukowej nauczycieli akademickich Uniwersytetu Rzeszowskiego, poprzez (1) określenie dziedzin wiedzy, w ramach których są oni obecni w światowym obiegu nauki oraz (2) wskazanie tych, którzy funkcjonują w światowym życiu naukowym i/lub są postaciami najbardziej – pod względem naukowym – wpływowymi, tj. najczęściej cytowanymi przez innych badaczy. Analizy zostały oparte na trzech bazach ISI Web of Science. Pod uwagę wzięto artykuły opublikowane między 2005 a 2009 rokiem. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego | pl_PL |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | ISI Web of Science | pl_PL |
dc.subject | Uniwersytet Rzeszowski | pl_PL |
dc.subject | bibliometria | pl_PL |
dc.title | Analiza bibliometryczna jako narzędzie badania efektywności nauczycieli akademickich na przykładzie Uniwersytetu Rzeszowskiego | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Instytut Socjologii, Uniwersytet Rzeszowski | pl_PL |
dc.description.eperson | Sławomir Rębisz |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Artykuły / Articles [15570]

Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.