Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGrygiel, Paweł
dc.contributor.authorRębisz, Sławomir
dc.contributor.authorHumenny, Grzegorz
dc.date.accessioned2016-02-11T19:22:04Z
dc.date.available2016-02-11T19:22:04Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationGrygiel, P., Rębisz, S., & Humenny, G. (2010). Analiza bibliometryczna jako narzędzie badania efektywności nauczycieli akademickich. Przykład Uniwersytetu Rzeszowskiego. W B. Jałocha & G. Prawelska-Skrzypek (Red.), Współczesne zmiany w szkolnictwie wyższym oraz w modelach kariery akademickiej (ss. 65–84). Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-233-3028-8
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8809
dc.description.abstractCelem niniejszego artykułu było określenie efektywności naukowej nauczycieli akademickich Uniwersytetu Rzeszowskiego, poprzez (1) określenie dziedzin wiedzy, w ramach których są oni obecni w światowym obiegu nauki oraz (2) wskazanie tych, którzy funkcjonują w światowym życiu naukowym i/lub są postaciami najbardziej – pod względem naukowym – wpływowymi, tj. najczęściej cytowanymi przez innych badaczy. Analizy zostały oparte na trzech bazach ISI Web of Science. Pod uwagę wzięto artykuły opublikowane między 2005 a 2009 rokiem.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiegopl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectISI Web of Sciencepl_PL
dc.subjectUniwersytet Rzeszowskipl_PL
dc.subjectbibliometriapl_PL
dc.titleAnaliza bibliometryczna jako narzędzie badania efektywności nauczycieli akademickich na przykładzie Uniwersytetu Rzeszowskiegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Socjologii, Uniwersytet Rzeszowskipl_PL
dc.description.epersonSławomir Rębisz


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.