Show simple item record

dc.contributor.authorGrygiel, Paweł
dc.contributor.authorRębisz, Sławomir
dc.contributor.authorHumenny, Grzegorz
dc.date.accessioned2016-02-11T19:22:04Z
dc.date.available2016-02-11T19:22:04Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationGrygiel, P., Rębisz, S., & Humenny, G. (2010). Analiza bibliometryczna jako narzędzie badania efektywności nauczycieli akademickich. Przykład Uniwersytetu Rzeszowskiego. W B. Jałocha & G. Prawelska-Skrzypek (Red.), Współczesne zmiany w szkolnictwie wyższym oraz w modelach kariery akademickiej (ss. 65–84). Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-233-3028-8
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8809
dc.description.abstractCelem niniejszego artykułu było określenie efektywności naukowej nauczycieli akademickich Uniwersytetu Rzeszowskiego, poprzez (1) określenie dziedzin wiedzy, w ramach których są oni obecni w światowym obiegu nauki oraz (2) wskazanie tych, którzy funkcjonują w światowym życiu naukowym i/lub są postaciami najbardziej – pod względem naukowym – wpływowymi, tj. najczęściej cytowanymi przez innych badaczy. Analizy zostały oparte na trzech bazach ISI Web of Science. Pod uwagę wzięto artykuły opublikowane między 2005 a 2009 rokiem.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiegopl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectISI Web of Sciencepl_PL
dc.subjectUniwersytet Rzeszowskipl_PL
dc.subjectbibliometriapl_PL
dc.titleAnaliza bibliometryczna jako narzędzie badania efektywności nauczycieli akademickich na przykładzie Uniwersytetu Rzeszowskiegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Socjologii, Uniwersytet Rzeszowskipl_PL
dc.description.epersonSławomir Rębisz


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.