Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZielińska, Jolanta
dc.date.accessioned2016-02-13T20:50:22Z
dc.date.available2016-02-13T20:50:22Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8837
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWyd. Akademii Pedagogiki Specjalnejpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.titleModelowanie czynności poznawczych dziecka z wadą słuchu jako element pracy pedagoga specjalnegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationPedagogical University of Cracow, Department of Technologypl_PL
dc.description.epersonJolanta Zielińska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska