Show simple item record

dc.contributor.authorSzyszka, Michał
dc.date.accessioned2016-02-15T08:56:00Z
dc.date.available2016-02-15T08:56:00Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationM. Szyszka, Marketing społeczny jako narzędzie wzmacniania działań i perspektywa innowacji w polityce społecznej, w: Innowacyjna polityka społeczna, red. M. Grewiński, A. Karwacki, WSP im J. Korczaka, Warszawa 2015pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61121-95-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8846
dc.description.abstractArtykuł przybliża podstawowe zagadnienia związane z funkcjonowaniem marketingu społecznego, wskazuje na szerokie możliwości i perspektywy wykorzystywania jego narzędzi we współczesnej polityce społecznej; na wszystkich poziomach i w różnych instytucjach, z akcentem na jednostki pomocy społecznej.pl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawiepl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectpromocja w pracy socjalnejpl_PL
dc.subjectmarketing społecznypl_PL
dc.subjectpolityka społecznapl_PL
dc.titleMarketing społeczny jako narzędzie wzmacniania działań i perspektywa innowacji w polityce społecznejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationWSP im J. Korczakapl_PL
dc.description.epersonMichał Szyszka
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska