Show simple item record

dc.contributor.authorRosiński, Adam
dc.date.accessioned2016-02-16T07:33:08Z
dc.date.available2016-02-16T07:33:08Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-83-63058-27-2
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8854
dc.description.abstractCelem pracy jest przedstawienie podstawowych elementów składających się na dziedzinę masteringu oraz ich wpływu na końcowy etap produkcji muzycznej. Tematyka poniższego artykułu łączy w całość dziedziny specjalistyczne w tym: reżyserię dźwięku, realizację nagrań, informatykę, muzykę, których dogłębna znajomość przez reżyserów i inżynierów dźwięku niewątpliwie poszerza ich wszechstronność i warsztat pracy, nie pozostając bez wpływu na wysoką jakość jej rezultatów.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherCreativeTimepl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectprodukcja muzycznapl_PL
dc.subjecttechnika studyjnapl_PL
dc.subjectreżyseria dźwiękupl_PL
dc.subjectrealizacja nagrańpl_PL
dc.subjectmasteringpl_PL
dc.titleMastering jako sztuka oddziaływania na barwę utworów muzycznychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectpl_PL
dc.contributor.organizationMiędzywydziałowy Instytut Nauk o Sztuce, Akademia Sztuk Pięknych w Gdańskupl_PL
dc.description.epersonAdam Rosiński
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska