Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKapera, Izabela
dc.date.accessioned2016-02-17T14:36:38Z
dc.date.available2016-02-17T14:36:38Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationKapera, I. (2015). Hotel promotion as viewed by customers. Szczecin University Scientific Journal, No. 872. Service Management, 15 (1): 49–55.pl_PL
dc.identifier.issn898-0511
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8889
dc.descriptionartykuł dostępny pod adresem: http://www.wzieu.pl/zn/872/SM-15_ZN-872_06_Kopera.pdfpl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherUniwersytet Szczecińskipl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjecthotel industryen
dc.subjectinterneten
dc.subjectcustomer ratingsen
dc.subjectpromotionen
dc.titleHotel Promotion as Viewed by Customersen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniversity School of Physical Education in Krakówpl_PL
dc.description.epersonIzabela Kapera


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.