Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKuck, Jerzy
dc.contributor.authorCzempiel, Karolina
dc.date.accessioned2016-02-18T08:59:55Z
dc.date.available2016-02-18T08:59:55Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationKuck J., Czempiel K., Zarządzanie usługami IT (helpdesk) w organizacjach rozproszonych. UKiP J&D Gębka, Katowice 2013pl_PL
dc.identifier.issn978-8387296-49-0
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8896
dc.description.abstractW opracowaniu przedstawiono najskuteczniejsze z rozwiązań w obszarze wsparcia technicznego jakim jest helpdesk (z ang. - biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania. Rozwiązanie to gwarantuje pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu komputerowego jak też innych urządzeń, która jest udzielana użytkownikowi przez producenta lub wyspecjalizowaną firmę. Ponadto w materiale przedstawiono także ITIL dostarczający szeroki zestaw najlepszych praktyk wypracowanych przez sektor publiczny i firmy prywatne z całego świata, powszechnie stosowanych, aktywnie wspieranych przez ośrodki szkoleniowe i egzaminacyjne, dostawców usług informatycznych, wewnętrzne działy IT, dostawców narzędzi dla informatyki, klientów i użytkowników usług informatycznych oraz przez firmy doradcze.pl_PL
dc.description.abstractThe most effective solutions of technical support namely helpdesk are presented here. Helpdesk is a part of an organization (unit, department, team or assigned group of people) responsible for admitting notifications or calls from users, controlling and dealing with them. This solution guarantees a user help with software, computer equipment and other tools from the producer or a professional company. Moreover, the work describes ITIL providing a wide range of good practices worked out by public and private companies from all over the world, commonly used and actively supported by training and examination centers, IT services providers, internal IT departments, IT tools providers, clients, users and consulting companies.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUKiP J&D Gębkapl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectITILpl_PL
dc.subjectwsparcie informatycznepl_PL
dc.subjectorganizacje rozproszonepl_PL
dc.subjecthelpdeskpl_PL
dc.subjectusługi ITpl_PL
dc.titleZarządzanie usługami IT (helpdesk) w organizacjach rozproszonychpl_PL
dc.title.alternativeBezpieczeństwo w procesach globalizacji dziś i jutropl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicachpl_PL
dc.description.epersonJerzy Kuck


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.