Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZielińska, Jolanta
dc.date.accessioned2016-02-18T21:38:54Z
dc.date.available2016-02-18T21:38:54Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8897
dc.description.abstractIn this paper common areas of research activity of special pedagogy and a new scientific discipline named neuroscience have been identified. These problems have been presented on wide background of existing related papers. In the framework of proposed practical solutions supporting planning, evaluation and realization of diagnostics and rehabilitations activity the actual used methods of brain operations analysis have been characterized. In particular application of such methods as EEG, QEEG, ERP and eyetracking have been presented. This topics have been described in context preventive activity and support people with special educational needs. Effectiveness improvement of scientific and practical work of people professionally involved in problems of disability has been presented.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWyd. Naukowe UPpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.titleWykorzystanie metod badania pracy mózgu w ocenie skuteczności działań diagnostycznych i rehabilitacyjnychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectpl_PL
dc.contributor.organizationPedagogical University of Cracow, Department of Technology, Polandpl_PL
dc.description.epersonJolanta Zielińska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska