Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKosterska, Alicja
dc.date.accessioned2016-02-19T09:24:09Z
dc.date.available2016-02-19T09:24:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2082-9469
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8900
dc.description.abstractArtykuł stanowi analizę i interpretację debiutanckiej książki Filipa Springera Miedzianka. Historia znikania za pomocą kategorii tekstowej hybrydy stworzonej przez Grzegorza Grochowskiego. Autorka udowadnia, że Springer, sięgając do środków literackich wypracowanych w ramach modelu literatury „małych ojczyzn” oraz schematu reportażu śledczego, zaburza jednoznaczny status dyskursywny swojej wypowiedzi. Ze względu na hybrydyczny charakter Miedzianka... staje się medium pamięci kulturowej nie w sensie zewnętrznego nośnika, w którym zdeponowane zostają pewne treści, ale raczej w sensie nosiciela czy miejsca wytwarzania modeli pamięci.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherTowarzystwo Doktorantów UJpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/legalcode
dc.subjectreportaż śledczypl_PL
dc.subjectliteratura „małych ojczyzn”pl_PL
dc.subjecthybryda tekstowapl_PL
dc.subjectpamięćpl_PL
dc.titleTekstowa hybryda jako medium pamięci. O Miedziance. Historii znikania Filipa Springerapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Warszawskipl_PL
dc.description.epersonZeszyty Naukowe TDUJ


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0