Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMinge, Ada
dc.date.accessioned2016-02-19T09:26:30Z
dc.date.available2016-02-19T09:26:30Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2082-9469
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8901
dc.description.abstractFilm Alice Rohrwacher pod tytułem Cuda (Le Meraviglie, 2014) można uznać za ilustrację konceptu heterotopii sformułowanego przez Michela Foucaulta w latach sześćdziesiątych, co stanowi jeszcze jeden dowód na to, że jest on we współczesnym kinie jedną z najchętniej podejmowanych idei dotyczących postmodernistycznej przestrzeni w zglobalizowanym świecie. Heterotopia w Cudach dotyczy zarówno poziomów czasowych, jak i relacji przestrzeni rzeczywistej i medialnej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherTowarzystwo Doktorantów UJpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/legalcode
dc.subjectprzestrzeńpl_PL
dc.subjectRohrwacherpl_PL
dc.subjectCudapl_PL
dc.subjectFoucaultpl_PL
dc.subjectheterotopiapl_PL
dc.titleCuda Alice Rohrwacher w świetle teorii heterotopii Michela Foucaultapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Jagiellońskipl_PL
dc.description.epersonZeszyty Naukowe TDUJ


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0