dc.contributor.author | Minge, Ada | |
dc.date.accessioned | 2016-02-19T09:26:30Z | |
dc.date.available | 2016-02-19T09:26:30Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.issn | 2082-9469 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/8901 | |
dc.description.abstract | Film Alice Rohrwacher pod tytułem Cuda (Le Meraviglie, 2014) można uznać za ilustrację konceptu heterotopii sformułowanego przez Michela Foucaulta w latach sześćdziesiątych, co stanowi jeszcze jeden dowód na to, że jest on we współczesnym kinie jedną z najchętniej podejmowanych idei dotyczących postmodernistycznej przestrzeni w zglobalizowanym świecie. Heterotopia w Cudach dotyczy zarówno poziomów czasowych, jak i relacji przestrzeni rzeczywistej i medialnej. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Towarzystwo Doktorantów UJ | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/legalcode | |
dc.subject | przestrzeń | pl_PL |
dc.subject | Rohrwacher | pl_PL |
dc.subject | Cuda | pl_PL |
dc.subject | Foucault | pl_PL |
dc.subject | heterotopia | pl_PL |
dc.title | Cuda Alice Rohrwacher w świetle teorii heterotopii Michela Foucaulta | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Jagielloński | pl_PL |
dc.description.eperson | Zeszyty Naukowe TDUJ | |