Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNowacki, Marek
dc.contributor.authorZmyślony, Piotr
dc.date.accessioned2016-02-23T10:25:13Z
dc.date.available2016-02-23T10:25:13Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationNowacki, Marek & Zmyślony, Piotr. (2011). The Measurement of City Image: Urban Tourism Market Segmentation. Current Issues of Tourism Research. 1. 10-18.
dc.identifier.issn2048-7878
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8947
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherSTS Centrum Nauki Ltd.
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectsegmentationen
dc.subjectmeasurementen
dc.subjectcity imageen
dc.titleThe Measurement of City Image: Urban Tourism Market Destinationen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationAkademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniupl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Bankowa w Poznaniupl
dc.description.epersonMarek Nowacki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska