Show simple item record

dc.contributor.authorNowacki, Marek
dc.date.accessioned2016-02-23T10:26:33Z
dc.date.available2016-02-23T10:26:33Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8948
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUniwersytet Szczecińskipl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectpersonelpl_PL
dc.subjectzwiedzającypl_PL
dc.subjectocenapl_PL
dc.subjectproduktpl_PL
dc.subjectatrakcje turystycznepl_PL
dc.titleRóżnice w ocenie produktu atrakcji turystycznej pomiędzy zwiedzającymi a personelempl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Bankowa w Poznaniupl_PL
dc.description.epersonMarek Nowacki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska