Kształtowanie tożsamości dzieci we współczesnej przestrzeni medialnej
dc.contributor.author | Erenc-Grygoruk, Grażyna | |
dc.date.accessioned | 2016-03-01T09:49:51Z | |
dc.date.available | 2016-03-01T09:49:51Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.issn | 1507-4943 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9024 | |
dc.description.abstract | W prezentowanym tekście podjęto próbę zdefiniowania pojęcia ‘tożsamość’ w kontekście dziecka. W świetle literatury badacze zjawiska wpływu mediów na dzieci podkreślają jego pozytywne, ale też negatywne znaczenie poprzez zmiany w różnych sferach jego rozwoju. Zadaniem autorki była próba odpowiedzenia na pytanie – w jaki sposób współczesna przestrzeń medialna wpływa na kształtowanie się tożsamości dziecka. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | „Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczecinie | pl_PL |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | przestrzeń medialna | pl_PL |
dc.subject | media | pl_PL |
dc.subject | tożsamość | pl_PL |
dc.title | Kształtowanie tożsamości dzieci we współczesnej przestrzeni medialnej | pl_PL |
dc.title.alternative | Moulding children’s identity within a contemporary media space | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie | pl_PL |
dc.description.eperson | Marcin Zieliński |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16126]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.