Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorErenc-Grygoruk, Grażyna
dc.date.accessioned2016-03-01T09:49:51Z
dc.date.available2016-03-01T09:49:51Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9024
dc.description.abstractW prezentowanym tekście podjęto próbę zdefiniowania pojęcia ‘tożsamość’ w kontekście dziecka. W świetle literatury badacze zjawiska wpływu mediów na dzieci podkreślają jego pozytywne, ale też negatywne znaczenie poprzez zmiany w różnych sferach jego rozwoju. Zadaniem autorki była próba odpowiedzenia na pytanie – w jaki sposób współczesna przestrzeń medialna wpływa na kształtowanie się tożsamości dziecka.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisher„Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczeciniepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectprzestrzeń medialnapl_PL
dc.subjectmediapl_PL
dc.subjecttożsamośćpl_PL
dc.titleKształtowanie tożsamości dzieci we współczesnej przestrzeni medialnejpl_PL
dc.title.alternativeMoulding children’s identity within a contemporary media spacepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationZachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczeciniepl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.