Show simple item record

dc.contributor.authorMazur-Łuczak, Joanna
dc.contributor.authorŁuczak, Mikołaj Jacek
dc.date.accessioned2016-03-01T10:12:53Z
dc.date.available2016-03-01T10:12:53Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9034
dc.description.abstractCelem artykułu jest zidentyfikowanie historycznych warunków przemian pozycji kobiet w japońskim społeczeństwie. Nie sposób przecenić tutaj znaczenia politycznych, kulturowych i społecznych reform mających miejsce w czasie restauracji japońskiego imperium. Eliminacja systemu feudalnego w Japonii w okresie Meiji spowodowała szok, który doprowadził do kompleksowych i daleko idących konsekwencji w funkcjonowaniu japońskiego społeczeństwa. Społeczne reformy podkopały nienaruszalną pozycję japońskiego mężczyzny po raz pierwszy całkiem na serio. Główną rolę w przemianach pozycji kobiet spełnił jednak system edukacji. W wyniku rozległości tego problemu zawartość artykułu ogranicza się jedynie do analizy sytuacji wyłącznie w okresie Meiji.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisher„Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczeciniepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectproces edukacjipl_PL
dc.subjectjapońskie kobietypl_PL
dc.subjectokres Meijipl_PL
dc.subjectjapońskie społeczeństwopl_PL
dc.titleWpływ procesu kształcenia japońskich kobiet na ich życie rodzinne i zawodowe w okresie Meiji – rys historyczny z perspektywy socjologicznejpl_PL
dc.title.alternativeThe influence of the educational process on the family and work of Japanese women – the historical outline from the sociological perspectivepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wlkp.pl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Edukacji i Terapii w Poznaniupl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.