Show simple item record

dc.contributor.authorGwardys-Szczęsna, Sylwia
dc.date.accessioned2016-03-01T10:58:03Z
dc.date.available2016-03-01T10:58:03Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9041
dc.description.abstractCo stanowi przyczynę niskiej efektywności aktualnie realizowanej edukacji ekologicznej? To ważne kwestie i pytania, które nurtują mnie jako badacza tej tematyki i nad którymi skoncentrowałam się w swoim tekście. Jedną z przyczyn niedoskonałości w wielu różnych obszarach odnoszących się do edukacji ekologicznej upatruję w działaniach pozornych, w czym utwierdza mnie lektura książki Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej. W tekście przedstawiam mechanizmy opisywane przez Jana Lutyńskiego, takie jak: mechanizm obowiązkowego wykonawstwa nieżyciowych rozporządzeń, mechanizm organizacyjno-decyzyjny, mechanizm aksjologiczny i mechanizm rzekomo pragmatyczny, które ujawniają działania pozorne, a są powszechne w realizacji formalnej edukacji ekologicznej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisher„Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczeciniepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectdziałania pozornepl_PL
dc.subjectgimnazjumpl_PL
dc.subjectedukacja ekologicznapl_PL
dc.titlePozór w edukacji ekologicznejpl_PL
dc.title.alternativePretence in ecological educationpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczecińskipl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.