Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGwardys-Szczęsna, Sylwia
dc.date.accessioned2016-03-01T10:58:03Z
dc.date.available2016-03-01T10:58:03Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9041
dc.description.abstractCo stanowi przyczynę niskiej efektywności aktualnie realizowanej edukacji ekologicznej? To ważne kwestie i pytania, które nurtują mnie jako badacza tej tematyki i nad którymi skoncentrowałam się w swoim tekście. Jedną z przyczyn niedoskonałości w wielu różnych obszarach odnoszących się do edukacji ekologicznej upatruję w działaniach pozornych, w czym utwierdza mnie lektura książki Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej. W tekście przedstawiam mechanizmy opisywane przez Jana Lutyńskiego, takie jak: mechanizm obowiązkowego wykonawstwa nieżyciowych rozporządzeń, mechanizm organizacyjno-decyzyjny, mechanizm aksjologiczny i mechanizm rzekomo pragmatyczny, które ujawniają działania pozorne, a są powszechne w realizacji formalnej edukacji ekologicznej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisher„Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczeciniepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectdziałania pozornepl_PL
dc.subjectgimnazjumpl_PL
dc.subjectedukacja ekologicznapl_PL
dc.titlePozór w edukacji ekologicznejpl_PL
dc.title.alternativePretence in ecological educationpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczecińskipl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.