Show simple item record

dc.contributor.authorWelskop, Wojciech
dc.date.accessioned2016-03-01T10:59:42Z
dc.date.available2016-03-01T10:59:42Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9042
dc.description.abstractKategoria „innego” obecna jest w wielu obszarach życia społecznego, w tym również w szkole. Pojęcie „inny” często tożsame jest z pojęciem „obcy”. Uczeń, który traktowany jest jako „inny”, jest równocześnie postrzegany jako „obcy”. Celem artykułu jest przedstawienie różnicy pomiędzy terminami „inny” a „obcy” oraz zwrócenie szczególnej uwagi na ujęcie „innego” z perspektywy życia szkolnego. W związku z negatywnym oddźwiękiem rozważanego w artykule pojęcia niniejszy tekst jest próbą zwrócenia uwagi na możliwość zastąpienia potocznie pejoratywnie postrzeganego terminu „inny” pojęciem o neutralnym zabarwieniu.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisher„Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczeciniepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectszkołapl_PL
dc.subject„alternatywny”pl_PL
dc.subjectpojęcie „obcy”pl_PL
dc.subjectpojęcie „inny”pl_PL
dc.titleSocjologiczne ujęcie „Innego” w szkolepl_PL
dc.title.alternativeThe sociological approach “Other” in schoolpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzipl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.