Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorStrawa, Tadeusz
dc.date.accessioned2016-03-01T11:42:16Z
dc.date.available2016-03-01T11:42:16Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9048
dc.description.abstractAnaliza złożoności polityki oświatowej na wszystkich szczeblach edukacji zdominowana jest nieograniczonymi wpływami rodziców. Ten stan rzeczy powoduje, iż niewydolność w wielokierunkowym rozwoju ucznia spowodowana jest przyczynami pozaszkolnymi. Szkoła popadła w niewolę administracyjno-środowiskową, której efektem jest sfrustrowany, niekompetentny absolwent. Podejmowane próby samodzielności, indywidualności działań szkoły powodują radykalizm tak ze strony samorządów lokalnych, jak i rodziców. Skutecznym sposobem modyfikowania tego systemu jest prywatyzacja oświaty, która może z jednej strony ograniczyć wpływy zewnętrzne z drugiej zaś wprowadzić indywidualne programy rozwoju ucznia.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisher„Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczeciniepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectrynek pracypl_PL
dc.subjectkompetencjepl_PL
dc.subjectreformapl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectglobalizacjapl_PL
dc.titleWspółczesna edukacja w perspektywie relacji instytucjonalno-środowiskowychpl_PL
dc.title.alternativeModern education in the perspective of institutional relations environmentalpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl_PL
dc.contributor.organizationPolitechnika Koszalińskapl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.