Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRarot, Halina
dc.date.accessioned2016-03-01T12:59:40Z
dc.date.available2016-03-01T12:59:40Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9061
dc.description.abstractArtykuł jest próbą teoretycznego, a następnie praktycznego rozwiązania problemu, jaką metodą nauczania posługiwać się w uczelniach technicznych przy przedstawianiu zagadnień nauk humanistycznych i społecznych, zwłaszcza kontrowersyjnych problemów z dziedziny psychologii społecznej. Zagadnienia te nie posiadają jednego wyjaśnienia, co jest szczególnie niezrozumiałe dla studentów posługujących się metodą nauk przyrodniczych czy matematyczną metodą analityczną. W tym celu zostaje wykorzystana metoda myślenia lateralnego, zwana też „metodą 6 kapeluszy”, sformułowana przez Edwarda de Bono.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisher„Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczeciniepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmyślenie lateralne Edwarda de Bonopl_PL
dc.subjectzagadnienia nauk humanistyczno-społecznychpl_PL
dc.subjectuczelnie technicznepl_PL
dc.titleMetoda „myślenia lateralnego” w analizie zagadnień psychologii społecznejpl_PL
dc.title.alternativeThe method of "lateral thinking" in the analysis of problems of social psychologypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationPolitechnika Lubelskapl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.