Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDraszkiewicz, Agata
dc.date.accessioned2016-03-01T13:10:04Z
dc.date.available2016-03-01T13:10:04Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9066
dc.description.abstractArtykuł dotyczy wskazania na prezentacje multimedialne jako nowoczesny środek dydaktyczny w edukacji przedszkolnej i szkolnej. Stanowi źródło służące rozwijaniu twórczej aktywności dzieci. Pojawiająca się w wyniku działania prezentacji multimedialnej aktywność intelektualno-poznawcza, emocjonalna i praktyczna jest wynikiem wewnętrznych przeżyć, czego konsekwencją są postawy i przekonania dzieci Prezentacja jest dowodem na to, że nowoczesne media poprzez swoje możliwości mogą mieć wpływ na tworzenie i modyfikowanie działań edukacyjnych, bowiem oczekiwania i potrzeby dzieci przekraczających próg przedszkola, czy szkoły są zupełnie inne dziś, niż jeszcze kilkanaście lat temu. Dlatego organizatorzy edukacji szczególnie w tych pierwszych etapach nauczania powinni zrobić wszystko, aby rzeczywistość szkolna, czy przedszkolna nie różniła się zbyt wiele od tej, jaka otacza szkołę czy przedszkole.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisher„Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczeciniepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectaktywnośćpl_PL
dc.subjectpotencjałpl_PL
dc.subjectprezentacja multimedialnapl_PL
dc.titlePotencjał prezentacji multimedialnej źródłem twórczej aktywności dziecipl_PL
dc.title.alternativePotential of multimedia presentation as source of creative activity of childrenpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczecińskipl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.