Potencjał prezentacji multimedialnej źródłem twórczej aktywności dzieci
dc.contributor.author | Draszkiewicz, Agata | |
dc.date.accessioned | 2016-03-01T13:10:04Z | |
dc.date.available | 2016-03-01T13:10:04Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.issn | 1507-4943 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9066 | |
dc.description.abstract | Artykuł dotyczy wskazania na prezentacje multimedialne jako nowoczesny środek dydaktyczny w edukacji przedszkolnej i szkolnej. Stanowi źródło służące rozwijaniu twórczej aktywności dzieci. Pojawiająca się w wyniku działania prezentacji multimedialnej aktywność intelektualno-poznawcza, emocjonalna i praktyczna jest wynikiem wewnętrznych przeżyć, czego konsekwencją są postawy i przekonania dzieci Prezentacja jest dowodem na to, że nowoczesne media poprzez swoje możliwości mogą mieć wpływ na tworzenie i modyfikowanie działań edukacyjnych, bowiem oczekiwania i potrzeby dzieci przekraczających próg przedszkola, czy szkoły są zupełnie inne dziś, niż jeszcze kilkanaście lat temu. Dlatego organizatorzy edukacji szczególnie w tych pierwszych etapach nauczania powinni zrobić wszystko, aby rzeczywistość szkolna, czy przedszkolna nie różniła się zbyt wiele od tej, jaka otacza szkołę czy przedszkole. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | „Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczecinie | pl_PL |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | aktywność | pl_PL |
dc.subject | potencjał | pl_PL |
dc.subject | prezentacja multimedialna | pl_PL |
dc.title | Potencjał prezentacji multimedialnej źródłem twórczej aktywności dzieci | pl_PL |
dc.title.alternative | Potential of multimedia presentation as source of creative activity of children | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Szczeciński | pl_PL |
dc.description.eperson | Marcin Zieliński |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16161]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.