Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGiecewicz, Paulina
dc.date.accessioned2016-03-01T19:27:05Z
dc.date.available2016-03-01T19:27:05Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9080
dc.description.abstractCelem artykułu jest przedstawienie różnych form komunikacji między nauczycielem przedszkola a rodzicami wychowanków. W artykule zaprezentowano zarówno tradycyjne formy komunikowania się, jak również nowoczesne, związane z postępem technologicznym i wykorzystywaniem nowych narzędzi, takich jak telefon komórkowy czy komputer z dostępem do Internetu.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisher„Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczeciniepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectformy komunikowania się z rodzicamipl_PL
dc.subjectwspółpraca nauczyciela z rodzicempl_PL
dc.subjectkomunikacjapl_PL
dc.titleFormy komunikowania się nauczyciela z rodzicami w placówkach wychowania przedszkolnegopl_PL
dc.title.alternativeThe forms of teacher-parent communication in kindergartenspl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczecińskipl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.