E-dziennik jako element kultury informacyjnej szkoły
Date
2014Author
Tomaszewska, Alina
Bartnikowska, Wioletta
Bartosiewicz, Ilona
Hazeńska, Katarzyna
Kulig, Anna
Sowisz, Dorota
Michalak, Katarzyna
Metadata
Show full item recordAbstract
Wynikające z postępu technologicznego zmiany w sposobie pełnienia funkcji zawodowych przez nauczyciela powodują, że powinien on liczyć się z koniecznością modyfikowania i przekształcania wcześniejszych schematów swojego działania. Artykuł prezentuje wyniki badań dotyczące e-dziennika jako elementu kultury informacyjnej szkoły, mającego za zadanie usprawnianie procesów przekazywania i pozyskiwania różnego rodzaju informacji. Są one szczególnie ważne w zakresie współpracy pomiędzy nauczycielem/rodzicem uczniem/dyrektorem, powodując, że pozyskana informacja będzie służyć sprawnemu i celowemu działaniu szkoły.
Collections
- Artykuły / Articles [15592]

Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.