Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTomaszewska, Alina
dc.contributor.authorBartnikowska, Wioletta
dc.contributor.authorBartosiewicz, Ilona
dc.contributor.authorHazeńska, Katarzyna
dc.contributor.authorKulig, Anna
dc.contributor.authorSowisz, Dorota
dc.contributor.authorMichalak, Katarzyna
dc.date.accessioned2016-03-01T19:28:57Z
dc.date.available2016-03-01T19:28:57Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9081
dc.description.abstractWynikające z postępu technologicznego zmiany w sposobie pełnienia funkcji zawodowych przez nauczyciela powodują, że powinien on liczyć się z koniecznością modyfikowania i przekształcania wcześniejszych schematów swojego działania. Artykuł prezentuje wyniki badań dotyczące e-dziennika jako elementu kultury informacyjnej szkoły, mającego za zadanie usprawnianie procesów przekazywania i pozyskiwania różnego rodzaju informacji. Są one szczególnie ważne w zakresie współpracy pomiędzy nauczycielem/rodzicem uczniem/dyrektorem, powodując, że pozyskana informacja będzie służyć sprawnemu i celowemu działaniu szkoły.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisher„Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczeciniepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectrodzicpl_PL
dc.subjectuczeńpl_PL
dc.subjectnauczycielpl_PL
dc.subjecte-dziennikpl_PL
dc.subjectszkołapl_PL
dc.subjectkultura informacyjnapl_PL
dc.titleE-dziennik jako element kultury informacyjnej szkołypl_PL
dc.title.alternativeE-register as a part of school's information culturepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczeciniepl_PL
dc.contributor.organizationStudenckie Koło Naukowe Pedagogów Wyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczeciniepl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.