Show simple item record

dc.contributor.authorMichalik, Urszula
dc.date.accessioned2016-03-09T18:56:47Z
dc.date.available2016-03-09T18:56:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2353-8899
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9124
dc.description.abstractArtykuł poświecony został analizie języka wybranych tytułów prasowych. Systematyczne pojawianie się na medialnym rynku nowych czasopism i gazet wymusza walkę o czytelników. Sformułowanie dobrego, przyciągającego tytułu znacznie zwiększa szanse na utrzymanie się na rynku. W tekście opisywane są sposoby wykorzystywania w tytułach artykułów prasowych środków retorycznych, między innymi: metafory, oksymoronu, elipsy, gry słów i pytania.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherGliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczościpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectjęzykpl_PL
dc.subjecttytuły prasowepl_PL
dc.subjectśrodki retorycznepl_PL
dc.titleAnalysis of the rhetorical figures employed in the headlines of articles about celebritiespl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationGliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczościpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Śląskipl_PL
dc.description.epersonOlimpia Gogolin


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.