Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRyłko-Kurpiewska, Anna
dc.date.accessioned2016-04-07T07:38:52Z
dc.date.available2016-04-07T07:38:52Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationRyłko-Kurpiewska, A. (2009). Reklama w kaszubskim radiu. In: P. Kąkol, A. Reglińska-Jemioł (eds.), Między przeszłością a współczesnymi mediami: z problemów historii, kultury i edukacji. Gdańsk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7326-656-8
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9247
dc.description.abstractReklama radiowa jest czwartą pod względem popularności formą reklamy w Polsce. Jej rola w ostatnich latach stopniowo jednak rośnie, co jest związane z coraz większym znaczeniem rozgłośni lokalnych i pełnionych przez nie funkcji. Sytuacja ta wiąże się również z popularnym wśród reklamodawców przekonaniem o konieczności dostosowania reklamy produktów globalnych do specyfiki poszczególnych regionów. Rozgłośnia lokalna daje możliwość zaprezentowania produktu na danym terenie (zasięg radia) i skierowania komunikatu do społeczności tu zamieszkującej, odznaczającej się określoną tożsamością, posiadającej swoją kulturę i kultywującej własne tradycje. Wykorzystanie lokalnego nośnika daje tu więc reklamodawcom korzyść podwójną. Umożliwia przedstawienie produktu w ramach wspólnoty i korzystanie ze sztafażu środków koniecznych, by wspólnotę tę tworzyć.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiegopl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectRadio Kaszebepl_PL
dc.subjectradiopl_PL
dc.titleReklama w kaszubskim radiupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskipl_PL
dc.description.epersonAnna Ryłko-Kurpiewska


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.