Show simple item record

dc.contributor.authorRyłko-Kurpiewska, Anna
dc.date.accessioned2016-04-07T07:38:52Z
dc.date.available2016-04-07T07:38:52Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationRyłko-Kurpiewska, A. (2009). Reklama w kaszubskim radiu. In: P. Kąkol, A. Reglińska-Jemioł (eds.), Między przeszłością a współczesnymi mediami: z problemów historii, kultury i edukacji. Gdańsk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7326-656-8
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9247
dc.description.abstractReklama radiowa jest czwartą pod względem popularności formą reklamy w Polsce. Jej rola w ostatnich latach stopniowo jednak rośnie, co jest związane z coraz większym znaczeniem rozgłośni lokalnych i pełnionych przez nie funkcji. Sytuacja ta wiąże się również z popularnym wśród reklamodawców przekonaniem o konieczności dostosowania reklamy produktów globalnych do specyfiki poszczególnych regionów. Rozgłośnia lokalna daje możliwość zaprezentowania produktu na danym terenie (zasięg radia) i skierowania komunikatu do społeczności tu zamieszkującej, odznaczającej się określoną tożsamością, posiadającej swoją kulturę i kultywującej własne tradycje. Wykorzystanie lokalnego nośnika daje tu więc reklamodawcom korzyść podwójną. Umożliwia przedstawienie produktu w ramach wspólnoty i korzystanie ze sztafażu środków koniecznych, by wspólnotę tę tworzyć.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiegopl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectRadio Kaszebepl_PL
dc.subjectradiopl_PL
dc.titleReklama w kaszubskim radiupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskipl_PL
dc.description.epersonAnna Ryłko-Kurpiewska


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.