Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRyłko-Kurpiewska, Anna
dc.date.accessioned2016-04-07T07:43:51Z
dc.date.available2016-04-07T07:43:51Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationRyłko-Kurpiewska, A. (2009). O znaczeniu kontekstu w tworzeniu nazw produktów. In: J. Maćkiewicz, E. Rogowska-Cybulska (eds.), Polonistyczne drobiazgi językoznawcze I: materiały sesji jubileuszowej Oddziału Gdańskiego Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego z 23 października 2006 roku. Gdańsk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7326-581-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9248
dc.description.abstractKomunikowanie w reklamowych procesach nazwotwórczych odbywa się na różnych poziomach i przybiera różne formy. Ich wybór zawsze uzależniony jest od roli, jaką dana nazwa ma spełniać względem odbiorcy. Zupełnie inne kryteria stosuje się, jeśli chodzi o wybór nazw dla dzieci, inne natomiast, gdy adresatem danego produktu ma być człowiek dorosły. Sam mechanizm jest jednak podobny: nazwa ma być nośnikiem pewnych informacji oraz nakłaniać odbiorcę do zainteresowania się produktem i do jego kupna. Szczególnie interesujące wydaje się to, jakiego rodzaju treści nadawcy poprzez nazwę chcą przekazać odbiorcy i poprzez użycie jakich środków chcą wpłynąć na jego zachowanie.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiegopl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectnazwy produktówpl_PL
dc.subjectnazwy reklamowepl_PL
dc.titleO znaczeniu kontekstu w tworzeniu nazw produktówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskipl_PL
dc.description.epersonAnna Ryłko-Kurpiewska


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.