Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRyłko-Kurpiewska, Anna
dc.date.accessioned2016-04-07T07:49:12Z
dc.date.available2016-04-07T07:49:12Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationRyłko-Kurpiewska, A. (2009). Między zagadką a reklamą, czyli o strukturalnym ich podobieństwie. In: J. Kreft, J. Majewski (eds.), Media, biznes, kultura. Gdańsk: Marpress.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7528-043-2
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9249
dc.description.abstractWielokrotnie opisywano już „pasożytniczy" charakter reklamy „Reklama – jako komunikat o dominującej funkcji perswazyjnej” – adaptowała do swych celów wiele form, wśród których znalazły się między innymi struktury znane z takich gatunków literackich, jak mit, bajka magiczna (nazywana w polskiej terminologii baśnią), legendą a ostatnio również zagadką. Cechy tej ostatniej coraz częściej odnaleźć można w formach reklamy zewnętrznej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherMarpresspl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectreklamapl_PL
dc.titleMiędzy zagadką a reklamą, czyli o strukturalnym ich podobieństwiepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskipl_PL
dc.description.epersonAnna Ryłko-Kurpiewska


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.