Show simple item record

dc.contributor.authorRyłko-Kurpiewska, Anna
dc.date.accessioned2016-04-07T07:49:12Z
dc.date.available2016-04-07T07:49:12Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationRyłko-Kurpiewska, A. (2009). Między zagadką a reklamą, czyli o strukturalnym ich podobieństwie. In: J. Kreft, J. Majewski (eds.), Media, biznes, kultura. Gdańsk: Marpress.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7528-043-2
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9249
dc.description.abstractWielokrotnie opisywano już „pasożytniczy" charakter reklamy „Reklama – jako komunikat o dominującej funkcji perswazyjnej” – adaptowała do swych celów wiele form, wśród których znalazły się między innymi struktury znane z takich gatunków literackich, jak mit, bajka magiczna (nazywana w polskiej terminologii baśnią), legendą a ostatnio również zagadką. Cechy tej ostatniej coraz częściej odnaleźć można w formach reklamy zewnętrznej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherMarpresspl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectreklamapl_PL
dc.titleMiędzy zagadką a reklamą, czyli o strukturalnym ich podobieństwiepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskipl_PL
dc.description.epersonAnna Ryłko-Kurpiewska


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.