Show simple item record

dc.contributor.authorRyłko-Kurpiewska, Anna
dc.contributor.authorGustowski, Wojciech
dc.date.accessioned2016-04-07T07:53:50Z
dc.date.available2016-04-07T07:53:50Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationRyłko-Kurpiewska, A. , Gustowski W. (2013). Konwergencja komunikowania interpersonalnego i masowego w komunikacji marketingowej (casus bloga mBanku). In: M. Kaczmarczyk (ed.), Oblicza komunikacji społecznej. Sosnowiec; Prague: Verbum.pl_PL
dc.identifier.isbn978-80-87800-01-0
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9250
dc.description.abstractDynamiczny rozwój Internetu w znaczący sposób przyczynił się do zmian w sposobach komunikowania pomiędzy firmą a otoczeniem biznesowym. Jeszcze do niedawna relacja komunikacyjna na linii przedsiębiorstwo – konsument przybierała głównie charakter jednostronnego przekazu. Nadawca rzeczywisty (firma) najcześciej za pośrednictwem nadawcy instrumentalnego (agencja badawcza, agencja reklamowa bądź PR-owa, dom mediowy) informował swoich odbiorców o oferowanych produktach, usługach czy aktualnych promocjach. Taka postać komunikatu, choć w dalszym ciągu jest jednym z ważniejszych instrumentów komunikacji marketingowej, realizowana jest w mediach masowych starszego typu – prasie, radiu oraz telewizji, które przekazują komunikat adresatowi bez możliwości sprzężenia zwrotnego. Odbiorca może obejrzeć reklamę w telewizji, przeczytać w prasie bądź wysłuchać w radio, ale najczęściej jedyną jego reakcją może być skorzystanie bądź nie z reklamowanej usługi czy produktu. Nie ma szerszej możliwości skomentowania tego, co zobaczył lub usłyszał, nie może również w bezpośredni sposób podzielić się z firmą swoją opinią bądź uwagami.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherVerbumpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectkomunikacja marketingowapl_PL
dc.subjectblogpl_PL
dc.titleKonwergencja komunikowania interpersonalnego i masowego w komunikacji marketingowej (casus bloga mBanku)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskipl_PL
dc.description.epersonAnna Ryłko-Kurpiewska


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.