Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRyłko-Kurpiewska, Anna
dc.contributor.authorGustowski, Wojciech
dc.date.accessioned2016-04-07T07:53:50Z
dc.date.available2016-04-07T07:53:50Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationRyłko-Kurpiewska, A. , Gustowski W. (2013). Konwergencja komunikowania interpersonalnego i masowego w komunikacji marketingowej (casus bloga mBanku). In: M. Kaczmarczyk (ed.), Oblicza komunikacji społecznej. Sosnowiec; Prague: Verbum.pl_PL
dc.identifier.isbn978-80-87800-01-0
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9250
dc.description.abstractDynamiczny rozwój Internetu w znaczący sposób przyczynił się do zmian w sposobach komunikowania pomiędzy firmą a otoczeniem biznesowym. Jeszcze do niedawna relacja komunikacyjna na linii przedsiębiorstwo – konsument przybierała głównie charakter jednostronnego przekazu. Nadawca rzeczywisty (firma) najcześciej za pośrednictwem nadawcy instrumentalnego (agencja badawcza, agencja reklamowa bądź PR-owa, dom mediowy) informował swoich odbiorców o oferowanych produktach, usługach czy aktualnych promocjach. Taka postać komunikatu, choć w dalszym ciągu jest jednym z ważniejszych instrumentów komunikacji marketingowej, realizowana jest w mediach masowych starszego typu – prasie, radiu oraz telewizji, które przekazują komunikat adresatowi bez możliwości sprzężenia zwrotnego. Odbiorca może obejrzeć reklamę w telewizji, przeczytać w prasie bądź wysłuchać w radio, ale najczęściej jedyną jego reakcją może być skorzystanie bądź nie z reklamowanej usługi czy produktu. Nie ma szerszej możliwości skomentowania tego, co zobaczył lub usłyszał, nie może również w bezpośredni sposób podzielić się z firmą swoją opinią bądź uwagami.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherVerbumpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectkomunikacja marketingowapl_PL
dc.subjectblogpl_PL
dc.titleKonwergencja komunikowania interpersonalnego i masowego w komunikacji marketingowej (casus bloga mBanku)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskipl_PL
dc.description.epersonAnna Ryłko-Kurpiewska


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.