Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKoczanowicz, Tadeusz
dc.date.accessioned2016-04-07T18:52:23Z
dc.date.available2016-04-07T18:52:23Z
dc.date.issued2016-04-07
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9265
dc.description.abstractW mojej pracy analizuję sztuki dydaktyczne Bertolta Brechta w kontekście dyskusji intelektualnych i problemów epoki. Głównym punktem odniesienia dla metodologii pracy była Dialektyka oświecenia Maxa Horkheimera i Theodora W. Adorno. Na podstawie tej książki zbudowałem model interpretacyjny, który pozwala mi opisać eksperymenty dydaktyczne Brechta. Kluczową problematyką, łączącą koncepcję filozoficzną i dramaty polityczne, są sprzeczności postępu i ich konsekwencje społeczne. W ramach tych przemyśleń pokazuję również klęskę filozofii w twórczości samego Brechta i jej związek z wyborami politycznymi niemieckiego pisarza.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectuniwersalnośćpl_PL
dc.subjectLehrstückpl_PL
dc.subjectdialektykapl_PL
dc.subjectOświeceniepl_PL
dc.subjectsztuki dydaktycznepl_PL
dc.titleDialektyka oświecenia w sztukach dydaktycznych Bertolta Brechtapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesispl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Kultury Polskiejpl_PL
dc.description.epersonAleksander Kmak
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska