Show simple item record

dc.contributor.authorPaszkiewicz, Aleksandra
dc.date.accessioned2016-04-08T06:30:28Z
dc.date.available2016-04-08T06:30:28Z
dc.date.issued2016-04-07
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9271
dc.description.abstractGłównym celem pracy jest udowodnienie tezy o autorskiej orientacji twórczości Jacquesa Tatiego. Na podstawie analizy i interpretacji trzech wybranych filmów Mój wujaszek, Playtime i Trafic przedstawione są cechy idywidualnego stylu reżysera. W pracy szczególną uwagę poświęca się rozważaniom o nowoczesności oraz kategorii przestrzeni, sposobie jej prezentowania w filmie, a także relacji przestrzeń – społeczeństwo. Opisane w pracy filmy powstawały w kluczowym dla Francji okresie la trente glorieuses i stanowią kronikę przemian społeczeństwa francuskiego.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectarchitekturapl_PL
dc.subjectmodernizmpl_PL
dc.subjectnie-miejscepl_PL
dc.subjectkonsumeryzmpl_PL
dc.subjectnowoczesnośćpl_PL
dc.subjectmiastopl_PL
dc.subjectprzestrzeńpl_PL
dc.subjectkino francuskiepl_PL
dc.subjectkino autorskiepl_PL
dc.titleKino autorskie Jacques'a Tatiego. Analiza i interpretacja filmów "Mój wujaszek", "Playtime", "Trafic"pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesispl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Kultury Polskiejpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Warszawski
dc.description.epersonAleksander Kmak
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska