Show simple item record

dc.contributor.authorJusińska, Aleksandra
dc.date.accessioned2016-04-12T21:14:28Z
dc.date.available2016-04-12T21:14:28Z
dc.date.issued2016-04-12
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9312
dc.description.abstractNiniejsza pracy porusza zagadnienie kreowania wizerunku scenicznego Lady Gagi i budowania społeczności fanów, w którego efekcie powstała nowa grupa fanowska Little Monsters, a także portal społecznościowy o tej samej nazwie. Przedstawione zostały mechanizmy funkcjonowania mediów społecznościowych, ułatwiających dotarcie do określonej grupy odbiorców, a także wzmacniających więzi między fanami a artystą. Dokonano również analizy społecznej fanów, ze szczególnym uwzględnieniem społeczności gejowskiej. Praca zawiera liczne przykłady działalności artystycznej i marketingowej Lady Gagi, która realnie wpływa na budowanie silnych relacji ze swoimi odbiorcami, którzy są już nie tylko konsumentami popkultury, lecz także jej twórcami.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectgrupy społecznepl_PL
dc.subjectmarketingpl_PL
dc.subjecthomoseksualizmpl_PL
dc.subjectmainstreampl_PL
dc.subjectmuzyka popularnapl_PL
dc.subjectLittle Monsterspl_PL
dc.subjectfanipl_PL
dc.subjectLady Gagapl_PL
dc.titleLittle Monsters jako nowa forma fanostwa. Wywyższenie artysty za pomocą wywyższenia fanapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesispl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Kultury Polskiejpl_PL
dc.description.epersonAleksander Kmak
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska