dc.contributor.author | Kwapich, Marta | |
dc.date.accessioned | 2016-04-13T07:46:02Z | |
dc.date.available | 2016-04-13T07:46:02Z | |
dc.date.issued | 2016-04-12 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9324 | |
dc.description.abstract | Praca skupia się na szczegółowej analizie filmu Gaspara Noégo Wkraczając w pustkę. Jest próbą prześledzenia najnowszych dokonań w obszarze kina, obejmujących przede wszystkim zmiany na poziomie języka filmowego, narracji i modelu odbioru, które wynikają z szerszych przemian kulturowych. Innowacyjność filmu zderzona zostaje tu zarówno z tradycją wywodzącą się z kina klasycznego, jak i z filmowym postmodernizmem, po to, by podkreślić wyjątkowość analizowanego dzieła. Praca stara się też zmierzyć z pytaniem o kierunek rozwoju kina pojmowanego jako wyjątkowa, bo szczególnie bliska życiu, dziedzina sztuki. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | postmodernizm | pl_PL |
dc.subject | narracja | pl_PL |
dc.subject | fabuła | pl_PL |
dc.subject | fokalizacja | pl_PL |
dc.subject | obraz | pl_PL |
dc.subject | widz | pl_PL |
dc.subject | projekcja-identyfikacja | pl_PL |
dc.subject | medium | pl_PL |
dc.subject | film | pl_PL |
dc.subject | kino | pl_PL |
dc.title | Nowe horyzonty współczesnego kina. Analiza filmu Gaspara Noégo "Wkraczając w pustkę" | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | pl_PL |
dc.contributor.organization | Instytut Kultury Polskiej | pl_PL |
dc.description.eperson | Aleksander Kmak | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |