Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŚmigiel, Martyna
dc.date.accessioned2016-04-14T11:22:21Z
dc.date.available2016-04-14T11:22:21Z
dc.date.issued2016-04-14
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9338
dc.description.abstractBudzące kontrowersje, wątpliwości estetyczne, a nawet dylematy prawne i moralne fotografie bazujące na materiale dostarczanym przez Google Street View traktuję jako twory symptomatyczne – nie tylko dla współczesności, ale dla kultury w ogóle. W pierwszej części pracy skupiam się na Google Street View jako narzędziu widzenia, w którym wykorzystano model obrazu panoramicznego. Imperialne ambicje firmy Google przyrównuję do instytucji XIX-wiecznych wystaw światowych i koncepcji archiwum wizualnego. W drugiej części koncentruję się na projektach fotograficznych opartych na GSV (tzw. obrazach obrazów), analizując przemiany medium fotograficznego, problem autora, ekranu, Derridiańską kategorię parergonu. Fotografie te uważam za przykład obrazów nieprzezroczystych, które pozwalają nam przyjrzeć się naszemu własnemu spojrzeniu na świat.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectekranpl_PL
dc.subjectnarracjapl_PL
dc.subjectautorpl_PL
dc.subjectpanoramapl_PL
dc.subjectarchiwumpl_PL
dc.subjectreferencjapl_PL
dc.subjectreprezentacjapl_PL
dc.subjectrzeczywistośćpl_PL
dc.subjectobrazpl_PL
dc.subjectfotografiapl_PL
dc.title„Mapa jest bardziej interesująca od terytorium”. O Google Street View i jego fotograficznych przetworzeniachpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesispl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Kultury Polskiejpl_PL
dc.description.epersonAleksander Kmak
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska