Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKlepka, Rafał
dc.date.accessioned2016-04-18T08:15:52Z
dc.date.available2016-04-18T08:15:52Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationKlepka R., Informowanie, krytyka i agitacja w wybranych tygodnikach opinii o kandydatach w wyborach prezydenckich w 2015 roku [w:] Kultura informacyjna w ujęciu interdyscyplinarnym. Teoria i praktyka, red. H. Batorowska, Z. Kwiasowski, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Instytut Bezpieczeństwa i Edukacji Obywatelskiej, Katedra Kultury Informacyjnej i Zarządzania Informacją, Kraków 2016, s. 140-152pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7271-943-0
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9358
dc.description.abstractArtykuł przedstawia część wyników badań analizy zawartości mediów przed wyborami prezydenckimi w 2015 roku w Polsce. Celem badań była ocena, jaki typ materiałów występuje w tygodnikach najczęściej: informacyjne, krytykujące czy agitujące. Analizie poddano głównie częstotliwość publikowania na temat kandydatów oraz wydźwięk publikacji.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUniwersytet Pedagogiczny w Krakowie Instytutu Bezpieczeństwa i Edukacji Obywatelskiej Katedra Kultury Informacyjnej i Zarządzania Informacjąpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectwyborypl_PL
dc.subjecttygodnikipl_PL
dc.subjectanaliza zawartościpl_PL
dc.titleInformowanie, krytyka i agitacja w wybranych tygodnikach opinii o kandydatach w wyborach prezydenckich w 2015 rokupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Pedagogiczny w Krakowiepl_PL
dc.description.epersonRafał Klepka


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.