Sztuka uniku. Banksy’ego zabiegi wizualne i/lub wizerunkowe
dc.contributor.author | Sowińska, Martyna | |
dc.date.accessioned | 2016-04-26T11:46:20Z | |
dc.date.available | 2016-04-26T11:46:20Z | |
dc.date.issued | 2016-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9424 | |
dc.description.abstract | Niniejsza praca, analizując bodaj najpopularniejszy we współczesnej kulturze przypadek ukrywania wizerunku, ma celu wykrycie nowej kategorii obrazu, która do tej pory interpretowana była jedynie negatywnie, jako obrazu brak. Banksy – rozumiany nie jako osoba czy realnie istniejące indywiduum, lecz jedynie forma egzystencji i formuła prezentacji – służy za punkt odniesienia i zderzenia z kilkoma wybranymi, kluczowymi teoriami kultury wizualnej. Autorka odtwarza, co dzieje się z percepcją widza, który stara się dojrzeć „prawdziwego Banksy'ego”, a także wykazuje, dlaczego to dążenie w przypadku omawianego fenomenu nie ma prawa się spełnić. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | spojrzenie | pl_PL |
dc.subject | nieobecność | pl_PL |
dc.subject | brak | pl_PL |
dc.subject | obraz | pl_PL |
dc.subject | ukrycie | pl_PL |
dc.subject | niewidzialny | pl_PL |
dc.subject | wizerunek | pl_PL |
dc.subject | Banksy | pl_PL |
dc.title | Sztuka uniku. Banksy’ego zabiegi wizualne i/lub wizerunkowe | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | pl_PL |
dc.contributor.organization | Instytut Kultury Polskiej | pl_PL |
dc.description.eperson | Aleksander Kmak |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)

Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.