Show simple item record

dc.contributor.authorSowińska, Martyna
dc.date.accessioned2016-04-26T11:46:20Z
dc.date.available2016-04-26T11:46:20Z
dc.date.issued2016-04-25
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9424
dc.description.abstractNiniejsza praca, analizując bodaj najpopularniejszy we współczesnej kulturze przypadek ukrywania wizerunku, ma celu wykrycie nowej kategorii obrazu, która do tej pory interpretowana była jedynie negatywnie, jako obrazu brak. Banksy – rozumiany nie jako osoba czy realnie istniejące indywiduum, lecz jedynie forma egzystencji i formuła prezentacji – służy za punkt odniesienia i zderzenia z kilkoma wybranymi, kluczowymi teoriami kultury wizualnej. Autorka odtwarza, co dzieje się z percepcją widza, który stara się dojrzeć „prawdziwego Banksy'ego”, a także wykazuje, dlaczego to dążenie w przypadku omawianego fenomenu nie ma prawa się spełnić.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectspojrzeniepl_PL
dc.subjectnieobecnośćpl_PL
dc.subjectbrakpl_PL
dc.subjectobrazpl_PL
dc.subjectukryciepl_PL
dc.subjectniewidzialnypl_PL
dc.subjectwizerunekpl_PL
dc.subjectBanksypl_PL
dc.titleSztuka uniku. Banksy’ego zabiegi wizualne i/lub wizerunkowepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesispl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Kultury Polskiejpl_PL
dc.description.epersonAleksander Kmak


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.