Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSowińska, Martyna
dc.date.accessioned2016-04-26T11:46:20Z
dc.date.available2016-04-26T11:46:20Z
dc.date.issued2016-04-25
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9424
dc.description.abstractNiniejsza praca, analizując bodaj najpopularniejszy we współczesnej kulturze przypadek ukrywania wizerunku, ma celu wykrycie nowej kategorii obrazu, która do tej pory interpretowana była jedynie negatywnie, jako obrazu brak. Banksy – rozumiany nie jako osoba czy realnie istniejące indywiduum, lecz jedynie forma egzystencji i formuła prezentacji – służy za punkt odniesienia i zderzenia z kilkoma wybranymi, kluczowymi teoriami kultury wizualnej. Autorka odtwarza, co dzieje się z percepcją widza, który stara się dojrzeć „prawdziwego Banksy'ego”, a także wykazuje, dlaczego to dążenie w przypadku omawianego fenomenu nie ma prawa się spełnić.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectspojrzeniepl_PL
dc.subjectnieobecnośćpl_PL
dc.subjectbrakpl_PL
dc.subjectobrazpl_PL
dc.subjectukryciepl_PL
dc.subjectniewidzialnypl_PL
dc.subjectwizerunekpl_PL
dc.subjectBanksypl_PL
dc.titleSztuka uniku. Banksy’ego zabiegi wizualne i/lub wizerunkowepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesispl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Kultury Polskiejpl_PL
dc.description.epersonAleksander Kmak


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.