Sztuka uniku. Banksy’ego zabiegi wizualne i/lub wizerunkowe
dc.contributor.author | Sowińska, Martyna | |
dc.date.accessioned | 2016-04-26T11:46:20Z | |
dc.date.available | 2016-04-26T11:46:20Z | |
dc.date.issued | 2016-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9424 | |
dc.description.abstract | Niniejsza praca, analizując bodaj najpopularniejszy we współczesnej kulturze przypadek ukrywania wizerunku, ma celu wykrycie nowej kategorii obrazu, która do tej pory interpretowana była jedynie negatywnie, jako obrazu brak. Banksy – rozumiany nie jako osoba czy realnie istniejące indywiduum, lecz jedynie forma egzystencji i formuła prezentacji – służy za punkt odniesienia i zderzenia z kilkoma wybranymi, kluczowymi teoriami kultury wizualnej. Autorka odtwarza, co dzieje się z percepcją widza, który stara się dojrzeć „prawdziwego Banksy'ego”, a także wykazuje, dlaczego to dążenie w przypadku omawianego fenomenu nie ma prawa się spełnić. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | spojrzenie | pl_PL |
dc.subject | nieobecność | pl_PL |
dc.subject | brak | pl_PL |
dc.subject | obraz | pl_PL |
dc.subject | ukrycie | pl_PL |
dc.subject | niewidzialny | pl_PL |
dc.subject | wizerunek | pl_PL |
dc.subject | Banksy | pl_PL |
dc.title | Sztuka uniku. Banksy’ego zabiegi wizualne i/lub wizerunkowe | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | pl_PL |
dc.contributor.organization | Instytut Kultury Polskiej | pl_PL |
dc.description.eperson | Aleksander Kmak |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.