Show simple item record

dc.contributor.authorWasiak, Aleksandra
dc.date.accessioned2016-04-27T06:53:41Z
dc.date.available2016-04-27T06:53:41Z
dc.date.issued2016-04-25
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9432
dc.description.abstractPojęcie „ofiary mody” budzi wiele kontrowersji. Rozdział pierwszy poświęcę krótkiej historii mody, w celu uwydatnienia narodzin pojęcia. Rozdział drugi to wyjaśnienie zwrotu „ofiara mody”,”fashion victim”. W rozdziale trzecim opiszę, czym jest uzależnienie w czasach konsumpcji, uzależnienie od mody i kupowania. Rola trendu i pojęcia „zakupologia” wprowadzonego przez Martina Lindstroma. Rozdział czwarty to interpretowanie ciała przez „ofiary mody”, które wiąże się z pojęciem tożsamości opisywanej w rozdziale piątym. Zarówno ciało jak i tożsamość zestawiam ze stereotypami na ich temat. Rozdział szósty to rola popkultury w funkcjonowaniu pojęcia: fotografia, wpływ stylistów, internetu, prowadzenie blogów modowych oraz pojmowanie mody, jako formy sztuki. Zakończenie będzie podsumowaniem moich dociekań, zestawieniem mody, ciała i tożsamości i wyklarowanie definicji.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectfotografiapl_PL
dc.subjectpopkulturapl_PL
dc.subjectstrójpl_PL
dc.subjectzakupologiapl_PL
dc.subjectuzależnieniepl_PL
dc.subjectkonsumpcjapl_PL
dc.subjecttożsamośćpl_PL
dc.subjectciałopl_PL
dc.subject„Ofiara mody”pl_PL
dc.title"Jestem ofiarą mody!" Wizerunek "fashion victim" i jego rola w popkulturzepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesispl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Kultury Polskiejpl_PL
dc.description.epersonAleksander Kmak
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska