Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWasiak, Aleksandra
dc.date.accessioned2016-04-27T06:53:41Z
dc.date.available2016-04-27T06:53:41Z
dc.date.issued2016-04-25
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9432
dc.description.abstractPojęcie „ofiary mody” budzi wiele kontrowersji. Rozdział pierwszy poświęcę krótkiej historii mody, w celu uwydatnienia narodzin pojęcia. Rozdział drugi to wyjaśnienie zwrotu „ofiara mody”,”fashion victim”. W rozdziale trzecim opiszę, czym jest uzależnienie w czasach konsumpcji, uzależnienie od mody i kupowania. Rola trendu i pojęcia „zakupologia” wprowadzonego przez Martina Lindstroma. Rozdział czwarty to interpretowanie ciała przez „ofiary mody”, które wiąże się z pojęciem tożsamości opisywanej w rozdziale piątym. Zarówno ciało jak i tożsamość zestawiam ze stereotypami na ich temat. Rozdział szósty to rola popkultury w funkcjonowaniu pojęcia: fotografia, wpływ stylistów, internetu, prowadzenie blogów modowych oraz pojmowanie mody, jako formy sztuki. Zakończenie będzie podsumowaniem moich dociekań, zestawieniem mody, ciała i tożsamości i wyklarowanie definicji.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectfotografiapl_PL
dc.subjectpopkulturapl_PL
dc.subjectstrójpl_PL
dc.subjectzakupologiapl_PL
dc.subjectuzależnieniepl_PL
dc.subjectkonsumpcjapl_PL
dc.subjecttożsamośćpl_PL
dc.subjectciałopl_PL
dc.subject„Ofiara mody”pl_PL
dc.title"Jestem ofiarą mody!" Wizerunek "fashion victim" i jego rola w popkulturzepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesispl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Kultury Polskiejpl_PL
dc.description.epersonAleksander Kmak
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska