Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRyłko-Kurpiewska, Anna
dc.date.accessioned2016-05-09T06:51:50Z
dc.date.available2016-05-09T06:51:50Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationRyłko-Kurpiewska, A. (2012). Reklama oczami najmłodszych: wykorzystywanie dziecięcych sposobów prezentacji i strukturalizowania świata w tworzeniu komunikatów reklamowych. In: A. Kalinowska-Żeleźnik, A. Lusińska, J. Maćkiewicz (eds.), Maski dziennikarstwa. Pelplin: Wydawnictwo "Bernardinum".pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9479
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo "Bernardinum"pl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectreklamapl_PL
dc.titleReklama oczami najmłodszych. Wykorzystywanie dziecięcych sposobów prezentacji i strukturalizowania świata w tworzeniu komunikatów reklamowychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.description.epersonAnna Ryłko-Kurpiewska


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.