dc.contributor.author | Łażewska, Dorota | |
dc.date.accessioned | 2016-05-11T08:13:47Z | |
dc.date.available | 2016-05-11T08:13:47Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-62753-32-1 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9514 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Wyższej Szkoła Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | metoda projektu | pl_PL |
dc.subject | postmodernizm | pl_PL |
dc.subject | plan daltoński | pl_PL |
dc.title | Zmiany w procesie nauczania - uczenia się - praktyczne rozwiązania i teoretyczne założenia | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie | pl_PL |
dc.description.eperson | Dorota Łażewska | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |