Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWiśnicki, Bogusz
dc.date.accessioned2016-05-11T14:04:31Z
dc.date.available2016-05-11T14:04:31Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9529
dc.description.abstractWe wprowadzeniu krótko scharakteryzowano rynek przewozów intermodalnych w Polsce, ze szczególnym podkreśleniem ograniczeń wpływających na nierównomierność jego rozwoju. Autor pokazuje niski stopień rozwoju analizowanego systemu przewozów w obsłudze portów ujścia Odry. W dalszej części przedstawiono projekt powstania bazy intermodalnej na obszarze Terminalu Promowego Świnoujście. Pokazano potencjał rynkowy dla uruchomienia nowych połączeń intermodalnych morsko-lądowych z wykorzystaniem tego terminalu. Wreszcie przedstawiono założenia techniczne i eksploatacyjne dla połączenia intermodalnego Świnoujście-Budapeszt. Artykuł kończy podsumowanie pokazujące inne możliwości i zagrożenia w rozwoju przewozów intermodalnych do i z portów Pomorza Zachodniego.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Logistyki i Magazynowaniapl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectterminal ro-ropl_PL
dc.subjectterminal promowypl_PL
dc.subjecttransport intermodalnypl_PL
dc.titleUwarunkowania rozwoju połączeń intermodalnych w obsłudze Terminalu Promowego Świnoujściepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationMaritime University of Szczecinpl_PL
dc.description.epersonBogusz Wisnicki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska