Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFederowicz, Michał
dc.contributor.authorWojciuk, Anna
dc.date.accessioned2016-05-13T10:35:55Z
dc.date.available2016-05-13T10:35:55Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationFederowicz, M. i Wojciuk, A. (red.). (2012). Raport o stanie edukacji 2011. Kontynuacja przemian. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61693-09-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9531
dc.description.abstractPrezentujemy drugi przygotowany przez Instytut Badań Edukacyjnych „Raport o stanie edukacji. Kontynuacja przemian". Postaraliśmy się, żeby ci, którym pierwsze wydanie raportu służyło za źródło wiedzy i danych dotyczących zmian w edukacji, nie czuli się zawiedzeni. Dlatego wprowadziliśmy część, w której będziemy aktualizować dane pochodzące z różnych źródeł, opisujące tendencje w edukacji. Przygotowaliśmy rozdział poświęcony zmianom w prawie, jakie zaszły w roku poprzedzającym wydanie tego raportu. Wśród pozostałych tematów znalazło się szkolnictwo zawodowe oraz edukacja wyższa. Uznaliśmy, że obecny raport powinien właśnie tym obszarom edukacji poświęcić więcej uwagi. Dla szkolnictwa zawodowego i wyższego był to rok szczególnych zmian prawnych, istotnie modyfikujących ramy dalszego działania.pl_PL
dc.description.sponsorshipEuropejski Fundusz Społeczny, Ministerstwo Edukacji Narodowejpl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Badań Edukacyjnychpl_PL
dc.relationPublikacja powstała w ramach projektu systemowego "Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego".pl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectszkolnictwo wyższepl_PL
dc.subjectfinansowanie edukacjipl_PL
dc.subjectabsolwencipl_PL
dc.subjectakty prawnepl_PL
dc.subjectwykształceniepl_PL
dc.subjectedukacja zawodowapl_PL
dc.titleRaport o stanie edukacji 2011. Kontynuacja przemianpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Badań Edukacyjnychpl_PL
dc.description.epersonInstytut Badań Edukacyjnych / Educational Research Inst


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.