Raport o stanie edukacji 2013. Liczą się nauczyciele
dc.contributor.author | Federowicz, Michał | |
dc.contributor.author | Choińska-Mika, Jolanta | |
dc.contributor.author | Walczak, Dominika | |
dc.date.accessioned | 2016-05-13T11:11:10Z | |
dc.date.available | 2016-05-13T11:11:10Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Federowicz, M., Choińska-Mika, J. i Walczak, D. (red.) (2014). Raport o stanie edukacji 2013. Liczą się nauczyciele. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych. | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-61693-47-5 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9533 | |
dc.description.abstract | Polskie piętnastolatki mają jeden z najwyższych poziomów kompetencji w Europie, na co wskazują wyniki międzynarodowego badania PISA. To w dużym stopniu zasługa nauczycieli – im w znacznym stopniu została poświęcona czwarta edycja „Raportu o stanie edukacji. Liczą się nauczyciele”. Podobnie jak w poprzednich edycjach w raporcie opisano kierunki zmian w polskiej edukacji, w tym dotyczące wykształcenia Polaków, ich szans na rynku pracy, wyborów edukacyjnych. Jednak przede wszystkim starano się przedstawić obraz polskich nauczycieli i odpowiedzieć na najbardziej nurtujące pytania dotyczące tej grupy zawodowej: co nauczyciele myślą o sobie i o swojej pracy?; co inni myślą o nauczycielach?; ile pracują?; jak podnoszą swoje kompetencje? Obszerną cześć raportu stanowią portrety nauczycieli języka polskiego, matematyki, historii, języków obcych oraz nauczycieli przedmiotów przyrodniczych. | pl_PL |
dc.description.sponsorship | Europejski Fundusz Społeczny, Ministerstwo Edukacji Narodowej | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Instytut Badań Edukacyjnych | pl_PL |
dc.relation | Publikacja powstała w ramach projektu "Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego". | pl_PL |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | edukacja | pl_PL |
dc.subject | wykształcenie | pl_PL |
dc.subject | nauczyciele | pl_PL |
dc.subject | szkoła | pl_PL |
dc.subject | dydaktyka | pl_PL |
dc.subject | finansowanie edukacji | pl_PL |
dc.subject | kompetencje | pl_PL |
dc.subject | akty prawne | pl_PL |
dc.subject | przedmioty szkolne | pl_PL |
dc.subject | kariera zawodowa | pl_PL |
dc.title | Raport o stanie edukacji 2013. Liczą się nauczyciele | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | pl_PL |
dc.contributor.organization | Instytut Badań Edukacyjnych | pl_PL |
dc.description.eperson | Instytut Badań Edukacyjnych / Educational Research Inst |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Raporty / Reports [282]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.