Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFederowicz, Michał
dc.contributor.authorChoińska-Mika, Jolanta
dc.contributor.authorWalczak, Dominika
dc.date.accessioned2016-05-13T11:11:10Z
dc.date.available2016-05-13T11:11:10Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationFederowicz, M., Choińska-Mika, J. i Walczak, D. (red.) (2014). Raport o stanie edukacji 2013. Liczą się nauczyciele. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61693-47-5
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9533
dc.description.abstractPolskie piętnastolatki mają jeden z najwyższych poziomów kompetencji w Europie, na co wskazują wyniki międzynarodowego badania PISA. To w dużym stopniu zasługa nauczycieli – im w znacznym stopniu została poświęcona czwarta edycja „Raportu o stanie edukacji. Liczą się nauczyciele”. Podobnie jak w poprzednich edycjach w raporcie opisano kierunki zmian w polskiej edukacji, w tym dotyczące wykształcenia Polaków, ich szans na rynku pracy, wyborów edukacyjnych. Jednak przede wszystkim starano się przedstawić obraz polskich nauczycieli i odpowiedzieć na najbardziej nurtujące pytania dotyczące tej grupy zawodowej: co nauczyciele myślą o sobie i o swojej pracy?; co inni myślą o nauczycielach?; ile pracują?; jak podnoszą swoje kompetencje? Obszerną cześć raportu stanowią portrety nauczycieli języka polskiego, matematyki, historii, języków obcych oraz nauczycieli przedmiotów przyrodniczych.pl_PL
dc.description.sponsorshipEuropejski Fundusz Społeczny, Ministerstwo Edukacji Narodowejpl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Badań Edukacyjnychpl_PL
dc.relationPublikacja powstała w ramach projektu "Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego".pl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectwykształceniepl_PL
dc.subjectnauczycielepl_PL
dc.subjectszkołapl_PL
dc.subjectdydaktykapl_PL
dc.subjectfinansowanie edukacjipl_PL
dc.subjectkompetencjepl_PL
dc.subjectakty prawnepl_PL
dc.subjectprzedmioty szkolnepl_PL
dc.subjectkariera zawodowapl_PL
dc.titleRaport o stanie edukacji 2013. Liczą się nauczycielepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Badań Edukacyjnychpl_PL
dc.description.epersonInstytut Badań Edukacyjnych / Educational Research Inst


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.