Show simple item record

dc.contributor.authorDolata, Roman
dc.contributor.authorSitek, Michał
dc.date.accessioned2016-05-13T11:14:57Z
dc.date.available2016-05-13T11:14:57Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationDolata, R. i Sitek, M. (red.). (2015). Raport o stanie edukacji 2014. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-65115-55-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9534
dc.description.abstractPiąte wydanie „Raportu o stanie edukacji” poświęcono systemowi egzaminacyjnemu. Eksperci IBE wyjaśniali, dlaczego egzaminy są tak ważne, jakie są wady i zalety systemu egzaminacyjnego, oraz w jaki sposób egzaminy mogą pomóc w doskonaleniu pracy szkoły. Czy i jak z wyników egzaminacyjnych korzystają dyrektorzy szkół i nauczyciele? Omówione zostało także zjawisko uczenia pod testy – ćwiczenia tych formatów wypowiedzi, sposobów rozwiązywania zadań, które były na poprzednich egzaminach lub znajdują się w informatorze Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Szkoły, zwłaszcza w dużych miastach, starają się dobierać uczniów i stosują rozmaite technikipl_PL
dc.description.sponsorshipEuropejski Fundusz Społeczny, Ministerstwo Edukacji Narodowejpl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Badań Edukacyjnychpl_PL
dc.relationPublikacja powstała w ramach projektu systemowego "Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego".pl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectegzaminypl_PL
dc.subjecttestypl_PL
dc.subjectedukacyjna wartość dodanapl_PL
dc.subjectwskaźniki EWDpl_PL
dc.subjectefektywność nauczaniapl_PL
dc.titleRaport o stanie edukacji 2014. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Badań Edukacyjnychpl_PL
dc.description.epersonInstytut Badań Edukacyjnych / Educational Research Inst


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.