Ikonofilia. Francuska semiologia pikturalna i obrazy
dc.contributor.author | Leśniak, Andrzej | |
dc.date.accessioned | 2016-05-30T09:12:44Z | |
dc.date.available | 2016-05-30T09:12:44Z | |
dc.date.issued | 2013-09 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-61552-72-7 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9639 | |
dc.description.abstract | Teoretyczna słabość historii sztuki i poznawcza nieefektywność studiów nad kulturą wizualną sprawiają, że obrazy pozostają dla nas wyzwaniem. Ikonofilia jest alternatywną perspektywą, w ramach której są one – w końcu – traktowane poważnie. Historia ikonofilii we francuskiej humanistyce (przede wszystkim w semiologii pikturalnej), służy tu do nakreślenia postulowanej przyszłości myśli o obrazie. | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Instytutu badań Literackich PAN | pl_PL |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | ikonofilia | pl_PL |
dc.subject | teoria obrazu | pl_PL |
dc.subject | filozofia obrazu | pl_PL |
dc.subject | kultura wizualna | pl_PL |
dc.title | Ikonofilia. Francuska semiologia pikturalna i obrazy | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | pl_PL |
dc.contributor.organization | Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk | |
dc.description.eperson | Andrzej Leśniak |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Książki / Books [2915]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.