Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGackowski, Tomasz
dc.contributor.authorŁączyński, Marcin
dc.contributor.authorMTResearch
dc.contributor.authorDepartament Strategii, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
dc.date.accessioned2013-03-01T14:19:23Z
dc.date.available2013-03-01T14:19:23Z
dc.date.issued2013-03-01
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/963
dc.description.abstractW grudniu 2012 r. Departament Strategii Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wraz z firmą badawczą MTReserch przygotował pierwszą w Polsce, kompleksową analizę programów polskojęzycznych rozpowszechnianych z terytorium innych państw, a skierowanych na rynek polski - do polskiego widza. Temat analizy brzmiał "Polski rynek kanałów zdelokalizowanych - analiza zjawiska i rekomendacje", Analiza Biura KRRiT nr 13/2012 grudzień 2012 r. Określenie charakteru i skali zjawiska delokalizacji treści na polskim rynku audiowizualnych usług medialnych; Stworzenie aktualnej listy kanałów „zdelokalizowanych” dostępnych na rynku polskim oraz wskazanie samych podmiotów właścicielskich (nadawców) i miejsca ich zarejestrowania; Stworzenie kompletnej typologii kanałów „zdelokalizowanych” na polskim rynku ze względu na miejsce ich zarejestrowania, właściciela (nadawcę), sposób dystrybucji, krąg kulturowy oraz tematykę (gatunek); Dokonanie analizy 20 proc. kanałów „zdelokalizowanych” o największych udziałach w polskim rynku telewizyjnym pod kątem ich jakości, poruszanej tematyki oraz projektowanej widowni (wydźwięku programu i sposobu jego postrzegania). Dokonanie analizy dostępnej, anglojęzycznej dokumentacji dotyczącej sposobu funkcjonowania rynku linearnych, audiowizualnych usług medialnych oraz aktywności regulatorów w zakresie m. in. pluralizacji oferty programowej, podnoszenia jej jakości oraz zachęcania nadawców do starań o koncesję (ograniczanie efektu delokalizacji) w wybranych krajach Unii Europejskiej istotnych z polskiej perspektywy – Republika Czeska, Wielka Brytania, Szwecja, Niemcy oraz Francja; Przygotowanie rekomendacji działań, mających na celu ograniczenie negatywnych efektów zjawiska delokalizacji treści na polskim rynku linearnych audiowizualnym usług medialnych i zachęcenie zagranicznych nadawców do rejestrowania swoich programów w Polsce.pl
dc.description.sponsorshipKrajowa Rada Radiofonii i Telewizjipl
dc.language.isoplpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectaudiowizualne usługi lienarnepl
dc.subjectzdelokalizowanipl
dc.subjectregulatorpl
dc.subjectMTResearchpl
dc.subjectKrajowa Rada Radiofonii i Telewizjipl
dc.subjectKRRiTpl
dc.subjectdyrektywa audiowizualnapl
dc.subjectusługi linearnepl
dc.subjectkomunikacjapl
dc.subjectmediapl
dc.titlePolski rynek kanałów zdelokalizowanych - analiza zjawiska i rekomendacjepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Warszawskipl
dc.contributor.organizationMTResearchpl
dc.contributor.organizationKRRiTpl
dc.description.epersonTOMASZ Gackowski


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.