Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKwiecińska - Szermach, Monika
dc.contributor.authorBrajer-Marczak, Renata
dc.date.accessioned2016-05-31T08:27:59Z
dc.date.available2016-05-31T08:27:59Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9656
dc.description.abstractObecnie niektóre przedsiębiorstwa, z założenia nastawione na zyskowność, zaczynają rozwijać swoją działalność w obszarze usług o charakterze społecznym. Są to głównie te organizacje, których działalność nabiera pro społecznego charaktreru. W praktyce oznacza to przede wszystkim realizację tzw. strategii społecznej odpowiedzialności. W tym obszarze sytuacja taka doprowadzić może do wzmożonej rywalizacji a nawet walki między organizacjami niedochodowymi a komercyjnymi. Celem referatu jest ukazanie jak przy pomocy teorii aliansów strategicznych, można próbować łagodzić konflikt między wspomnianymi organizacjami, eliminować rywalizację i doprowadzać do współpracy.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherPolsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania przy Uniwersytecie Łódzkimpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectalianse strategicznepl_PL
dc.subjectorganizacje non-profitpl_PL
dc.subjectkonkurencyjnośćpl_PL
dc.titleAlianse strategiczne organizacji non-profit i for profit jako narzędzie podnoszenia ich konkurencyjnościpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationAkademia Ekonomiczna we Wrocławiupl_PL
dc.description.epersonMonika Kwiecińska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska