Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKwiecińska, Monika
dc.date.accessioned2016-05-31T19:59:57Z
dc.date.available2016-05-31T19:59:57Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9662
dc.description.abstractArtykuł uzasadnia tezę, że istnieje potrzeba i możliwość stosowania różnych form współpracy w obszarze realizacji strategii społecznej odpowiedzialności pomiędzy przedsiębiorstwami, a reprezentującymi społeczeństwo, organizacjami niedochodowymi. Służy to realizacji celów obu partnerów oraz przyczynia się do uzyskiwania wymiernych korzyści przez społeczeństwo.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKomitet Nauk Organizacji i Zarządzania PAN ; Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcachpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectorganizacje non-profitpl_PL
dc.subjectspołeczna odpowiedzialnośćpl_PL
dc.subjectpartnerstwo przedsiębiorstw i organizacji non-profitpl_PL
dc.titleOrganizacje niedochodowe partnerem przedsiębiorstw w realizacji strategii społecznej odpowiedzialnościpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiupl_PL
dc.description.epersonMonika Kwiecińska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska