Show simple item record

dc.contributor.authorKotowska, Izabela
dc.contributor.authorWiśnicki, Bogusz
dc.date.accessioned2016-06-06T07:56:00Z
dc.date.available2016-06-06T07:56:00Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9690
dc.description.abstractUnia Europejska od dawna dąży do sukcesywnego zmniejszania roli transportu drogowego i promocji ekologicznych gałęzi transportu, do których należy m in. transport kolejowy. Mimo różnych form wspierania przewozy szynowo-drogowe w Polsce rozwijają się bardzo powoli. Dogłębna analiza przyczyn tego zjawiska wymaga przyjrzenia się organizacji przewozów intermodalnych w Polsce. W artykule podjęto próbę identyfikacji podmiotów biorących udział w przewozach szynowo-drogowych w Polsce oraz określenia ich roli w kreowaniu i obsłudze intermodalnch łańcuchów logistycznych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherLogistyka Nr 3/2007pl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectroad-rail technologypl_PL
dc.subjectport-hinterland connectionspl_PL
dc.subjectintermodal transportpl_PL
dc.titleOrganizacja przewozów intermodalnych szynowo–drogowych w Polscepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationMaritime University of Szczecinpl_PL
dc.description.epersonBogusz Wisnicki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska