Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKotowska, Izabela
dc.contributor.authorWiśnicki, Bogusz
dc.date.accessioned2016-06-06T07:56:00Z
dc.date.available2016-06-06T07:56:00Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9690
dc.description.abstractUnia Europejska od dawna dąży do sukcesywnego zmniejszania roli transportu drogowego i promocji ekologicznych gałęzi transportu, do których należy m in. transport kolejowy. Mimo różnych form wspierania przewozy szynowo-drogowe w Polsce rozwijają się bardzo powoli. Dogłębna analiza przyczyn tego zjawiska wymaga przyjrzenia się organizacji przewozów intermodalnych w Polsce. W artykule podjęto próbę identyfikacji podmiotów biorących udział w przewozach szynowo-drogowych w Polsce oraz określenia ich roli w kreowaniu i obsłudze intermodalnch łańcuchów logistycznych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherLogistyka Nr 3/2007pl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectroad-rail technologypl_PL
dc.subjectport-hinterland connectionspl_PL
dc.subjectintermodal transportpl_PL
dc.titleOrganizacja przewozów intermodalnych szynowo–drogowych w Polscepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationMaritime University of Szczecinpl_PL
dc.description.epersonBogusz Wisnicki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska