Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWiśnicki, Bogusz
dc.date.accessioned2016-06-09T08:03:30Z
dc.date.available2016-06-09T08:03:30Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9756
dc.description.abstractAnalizując założenia, jakie przyjęto dla nowej jednostki EILU można sformułować następujące wnioski: 1) EILU będzie pierwszą jednostką ładunkową spełniającą wszystkie wymagania techniczne czterech podstawowych gałęzi transportu: drogowym, kolejowym, morskim, i rzecznym, 2) nowa jednostka EILU „łączy” wymiary nadwozia wymiennego CEN z budową kontenera ISO, 3) brak jest wiarygodnej analizy ekonomicznej zysków i strat związanych z wdrożeniem EILU na rynku europejskim, 4) kontener ISO jest i pozostanie w przyszłości podstawową jednostką ładunkową w światowym obrocie morskim, 5) porty europejskie będą musiały dostosować swój potencjał techniczny do równoległej obsługi kontenerów ISO i nowej jednostki EILU, 6) statki kontenerowe obsługujące europejską żeglugę bliskiego zasięgu będą musiały dostosować swoje ładownie do nowych wymiarów EILU, 7) nowa jednostka EILU będzie droższa od porównywalnego kontenera ISO lub nadwozia wymiennegopl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherSieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Logistyki i Magazynowaniapl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjecttransport technologyen
dc.subjecteuropean standarisationen
dc.subjectintermodal uniten
dc.titleEuropejska intermodalna jednostka ładunkowapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationMaritime University of Szczecinpl_PL
dc.description.epersonBogusz Wisnicki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska