Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLeja, Krzysztof
dc.date.accessioned2016-06-13T08:56:29Z
dc.date.available2016-06-13T08:56:29Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn1231-02-98
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9781
dc.description.abstractAutor podejmuje próbę określenia warunków wstępnych, niezbędnych do opracowania strategii zarządzania wiedzą w szkole wyższej, której ważnymi zadaniami jest kreowanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie wiedzy. Definiuje i opisuje zasoby wiedzy uczelni oraz dwuwymiarową macierz kompetencji, której dokładne przeanalizowanie jest, zdaniem autora, warunkiem koniecznym przygotowania strategii zarządzania wiedzą w szkole wyższej. W konkluzji podkreśla konieczność zharmonizowania strategii zarządzania wiedzą z misją i strategią uczelni.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherCentrum Badań Polityki Naukowej i Szkolnictwa Wyższego Uniwersytetu Warszawskiegopl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectkompetencjepl_PL
dc.subjectorganizacja oparta na wiedzypl_PL
dc.subjectszkoła wyższapl_PL
dc.subjectzarządzanie wiedząpl_PL
dc.titleWarunki wstępne opracowania strategii zarządzania wiedzą w szkole wyższejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiejpl_PL
dc.description.epersonKrzysztof Leja
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska